24/04/2009

Freebie Cruel summer

HELLO HERE IT IS IM BACK AGAIN TO SHOW YOU THIS KIT AND SEE THOSE WONDERFUL LAYOUTS I RECEIVED. ****************YOU CAN CLIC ON THE DOWNLOAD BUTTON TO GET THE KIT AND IT WILL BE SUCH A PLEASURE FOR ME TO SEE WHAT YOU CAN DO WITH IT****************

DOWNLOAD/ TELECHARGER

salut a tous, je susi de retour pour vous presenter les magnifiques pages que j'ai reçues de mon kit "Cruel summer" si vous le voulez cliquez sur telecharger ci dessus, çà me ferait plaisir de voir ce que vous pouvez en faire! :p

7 commentaires:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Summer Theme post on Apr. 24, 2009. Thanks again.

    RépondreSupprimer
  2. Thank you for this awesome kit. i appreciate the labor and talent that went into it. wow tyfs

    RépondreSupprimer
  3. superbe merci ton kit est splendide bravo

    RépondreSupprimer
  4. ce kit a l'air magnifique je ferais une page pour le forum digidebutants si tu veux tu peux la prendre c'est avec plaisir!
    Bises

    RépondreSupprimer
  5. çà me ferait plaisir de voir ta page, mais je ne sais comment, tu n'as pas laissé de lien...a bientot j'espere! :p

    RépondreSupprimer
  6. Merci pour magnifique freebie tout en couleurs...! Sympa de nous le faire partager !

    RépondreSupprimer