24/03/2009

For Debra, the second winner, a kit named "70's zone"

HERE IT IS DEBRA YOU WON THE CHALLENGE WITH MARIE AND YOU CHOOSE TO HAVE A KITON THE SEVENTIES

Voila Debra, tu as gagné le challenge avec marie et tu as choisis de gagner un kit sur les seventies

*****************so here it is and i hope you will like it and you will show me some layouts************************ donc le voila, j'espere que tu l'aimeras et que tu me montreras tes pages

THANKS FOR YOUR PARTICIPATION! Merci d'avoir participé!



BONUS ***** TO THANKS ALL OF YOU I GIVE YOU A FREE QUICK PAGE IN PNG FILES
bonus, pour vous remercier tous, je vous offres cette page rapide en fichier png


I HOPE YOU WILL LIKE IT,IF SO YOU CAN TELL ME****
j'espere que vous l'aimerez, si c'est le cas, dites le moi


****************it is always encouraging***************isnt it? :)
çà encourage toujours ,non?


THE PAGE IVE DONE WITH MY KIT "70's ZONE" IVE MADE A QUICK PAGE
la page que j'ai faite avec mon kit, "70's zone" j'en ais fait une page rapide


*****************photo devianart********************

PREVIEW


DOWNLOAD THE QUICK PAGE

MY LAYOUT


from Debra / de Debra




If you want to get this kit, just clic on the paypal button! :) ONLY 0,50€

si vous voulez le kit, cliquez sur le bouton paypal, il ne coute que 0,50€

***************DIGITAL PRODUCTS,please wait at least 48 hours for sending you the link to download the kit DIGITAL PRODUCTS******************************Produits digital, patientez au moins 48 heures pour l'envoi du lien de telechargement!












1 commentaire:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Do Not Show post on Apr. 16, 2009. Thanks again.

    RépondreSupprimer